ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - Joie.gr
11413
page-template-default,page,page-id-11413,theme-burst,mkd-core-2.0.1,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,burst child-child-ver-1.0.1,burst-ver-3.2, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-6.6.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-11632

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πως μπορώ να αγοράσω από το website σας;
Η διαδικασία αγοράς προϊόντων από την ιστοσελίδα μας είναι πολύ απλή!
1. Διαλέγετε το προϊόν/υπηρεσία που σας ενδιαφέρει, επιλέγετε τις λεπτομέρειες αν υπάρχουν και κάνετε κλικ στο κουμπί “ΑΓΟΡΑ”.
2. Από το καλάθι σας μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα/υπηρεσίες που έχετε προσθέσει και να αλλάξετε την ποσότητα ή να σβήσετε ό,τι δεν θέλετε.
3. Στην συνέχεια κάνετε κλικ στο “ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ” , συμπληρώνετε όλα τα απαιτούμενα πεδία και αφού δείτε το συνολικό ποσό της παραγγελίας σας προς πληρωμή, επιλέγετε τρόπο πληρωμής, αποδέχεστε τους όρους χρήσης και κάνετε κλικ στο “ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ”.
Στην επόμενη σελίδα θα δείτε την επιβεβαίωση πραγματοποίησης της παραγγελίας σας.
Είστε έτοιμοι! Η παραγγελία σας βρίσκετε υπό επεξεργασία από μας και έχετε λάβει ήδη ένα email με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Πρέπει να γίνω μέλος;
Όχι! Έχουμε απλοποιήσει την διαδικασία όσο γίνεται περισσότερο ώστε πολύ εύκολα και γρήγορα να μπορείτε να κάνετε μία παραγγελία χωρίς λογαριασμό στο website μας.

Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;
Ο χρόνος παράδοσης είναι 2 με 7 εργάσιμες μέρες (ανάλογα το προϊόν που θα επιλέξετε) από την ημερομηνία πληρωμής της παραγγελίας.

Δεν έχω κάρτα. Μπορώ να κάνω παραγγελία;
Φυσικά! Εκτός από την χρεωστική/πιστωτική κάρτα, στην ιστοσελίδα μας μπορείτε να κάνετε Κατάθεση σε λογαριασμό, όπου καταθέτετε τα χρήματα της παραγγελίας σας σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.

Μπορώ να έρθω από το κατάστημά σας να δω από κοντά και να αγοράσω κάποιο προϊόν σας;
Το Joie.gr είναι μόνο ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο σημαίνει ότι έχει μόνο διαδικτυακή παρουσία και όχι κάποιο φυσικό κατάστημα.

Πως είμαι σίγουρος/η ότι η παραγγελία που έκανα ήταν επιτυχής;
Όταν κάνετε κλικ στο “Ολοκλήρωση παραγγελίας” κατά το τελευταίο βήμα, στην επόμενη σελίδα θα σας εμφανιστεί ότι λάβαμε την παραγγελία σας. Επίσης, θα σας έρθει ενημερωτικό email με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;
Θα σας σταλεί ακόμη ένα ενημερωτικό email όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη με όλες τις λεπτομέρειες και τα αρχεία σας.

Ο τρόπος πληρωμής με κάρτα είναι ασφαλής;
Ο διαδικτυακός μας τόπος σας εξασφαλίζει ένα ασφαλές περιβάλλον ηλεκτρονικών πληρωμών με κάρτα μέσω της κρυπτογραφημένης σύνδεσης της τράπεζας Eurobank. Κανένα στοιχείο της πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στην ιστοσελίδα μας.

Υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων;
Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τους όρους που ισχύουν για διόρθωση / αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων στην ενότητα Όροι Χρήσης και στις παραγράφους «Διορθώσεις / Αλλαγές» & «Επιστροφές χρημάτων».

Είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο website σας;
Όλα μας τα ηλεκτρονικά προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα για παραγγελία. Όταν ένα προϊόν είναι εξαντλημένο (out of stock) θα ενημερώνεστε από την αντίστοιχη σελίδα του συγκεκριμένου προϊόντος.

Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info [at] joie.gr , μέσω της φόρμας επικοινωνίας και από την σελίδα μας στο Facebook.